Fresh Pair of Eyes - Brooke Waggoner

'Cause I want to be seen

因为我想被发现

With a fresh pair of eyes

被一双明亮的双眸察觉

The single white tree

一颗白色的树

In a black hood of disguise

却罩上黑色的伪装

 

I want, I want to be seen

我想,我想被发现

With a fresh pair of eyes

被一双明亮的双眸察觉

The single, the single white tree

一颗白色的树

In a black hood of disguise

却罩上黑色的伪装

 

I miss God, I miss God

我想念上帝,我想念上帝

I miss God, I miss God

我想念上帝,我想念上帝


评论

初衷遗忘症晚期

©初衷遗忘症晚期
Powered by LOFTER